Intrebari frecvente/FAQ

 

I. Întrebări legate de condițiile de cumpărare:


1. Care este suma minimă pentru a efectua o comandă pe site?
2. Care este vârsta minimă pentru a achiziționa o replică airsoft?
3. Cum se face livrarea?
4. Cum se face plata?
5. Prețurile conțin TVA?
6. Se poate comanda un produs care nu este pe stoc?
7. Produsele sunt acoperite de garanție?
8. Aveți magazin de prezentare?
9. Cum și în ce condiții poate fi returnat un produs?

 

II. Întrebări legate de siguranța armelor (replicilor): 

1. Este nevoie de permis port armă pentru achiziționarea unei replici airsoft?
2. Ce leziuni pot fi provocate de impactul cu o bila de airsoft?
3. Pot folosi armele airsoft pentru autoapărare?

III. Întrebări tehnice


1. Din ce material sunt confecționate replicile airsoft?
2. Se poate efectua un upgrade la replici după achiziționare?
3. Se pot folosi bile de plumb/oțel/sticlă etc. în replica airsoft?
4. Ce înseamnă blow-back?
5. Ce este hop-up-ul?

 

I. Întrebări legate de condițiile de cumpărare

1. Care este suma minimă pentru a efectua o comandă pe site?
Valoarea minimă acceptată pentru o comandă online este de 50 RON.

 

2. Care este vârsta minimă pentru a achiziționa o replică airsoft?
Replicile airsoft se comercializează numai persoanelor care au împlinit vârsta de minim 18 ani. Sub 18 ani este nevoie de acordul părinților.

 

3. Cum se face livrarea?
Livrarea se face prin Urgent Cargus și Fan Curier. Costurile livrării sunt suportate de către client, excepţie făcând comenzile care depăşesc 150 RON (acestea beneficiază de livrare gratuită).
Costurile livrarii:
- Curier rapid (Urgent Cargus sau Fan Courier) - 19.95 RON. Livrare în 24-48 ore la domiciliul/sediul dvs.
- RIDICARE de la SEDIU - Clienții care bifează ridicarea comenzii de la sediul nostru, trebuie să ridice produsele de la depozitul Oqtagon din str. Campina nr 62A (în incinta "Mobilă și Jucării") Cluj-Napoca, 400635, jud. Cluj

4. Cum se face plata?

Ramburs, plata se face la primirea coletului. Astfel, pentru coletele cu plata la livrare (ramburs), firma de curierat percepe un tarif de 6.99 RON pentru colectarea sumelor, care se adaugă pe factură. Această sumă poate fi eliminată dacă plata comenzii se face online cu cardul sau prin virament bancar

Virament bancar în contul: RO42 INGB 0000 9999 0351 8733, conform facturii proforme emise de firma noastră. Factura proformă este trimisă automat (prin email) în câteva minute de la lansarea comenzii. Dacă nu aţi primit proforma vă rugăm să ne contactaţi. Verificaţi înainte şi directoarele Bulk/Spam din email. Comenzile vor fi livrate după intrarea banilor în contul nostru.
ATENȚIE! Viraţi suma exactă de pe factura proformă (NU rotunjiţi suma).


Numerar, se aplică doar la ridicarea produselor de la depozitul Oqtagon din str. Campina nr 62A (în incinta "Mobilă și Jucării") Cluj-Napoca, 400635, jud. Cluj. Aici se poate plăti cash sau cu cardul.

Card bancar, prin intermendiul procesatorului de plăţi mobilPay. După finalizarea comenzii veţi fi redirecţionat spre pagina de procesare mobilPay pentru introducerea datelor necesare plăţii.

 

5. Prețurile conțin TVA?
Toate prețurile sunt de actualitate și conțin TVA.

 

6. Se poate comanda un produs care nu este pe stoc?

În cazul produselor care nu se află pe stoc (apar cu STOC EPUIZAT) poți face precomandă trimițând un mail la adresa info (@] oqtagon.com sau sunând la oricare dintre numerele de telefon de pe site.
În cazul produselor care nu apar în oferta noastră, poți afla dacă le putem aduce pe comandă, trimițând un mail la adresa info (@] oqtagon.com sau sunând la oricare dintre numerele de telefon de pe site.

 

7. Produsele sunt acoperite de garantie?
Produsele beneficiază de 6 luni de garanție. Pentru a beneficia de garanție, produsele vor fi însoțite de copia facturii și certificatul de garanție. În caz contrar clientul nu va beneficia de garanție.
Produsele cumpărate din magazinul nostru și revândute NU fac obiectul garanției.
Garanția nu este transmisibilă.

 

8. Aveți magazin de prezentare?
Momentan nu. Totuși clienții pot ridica comenzile de la depozitul Oqtagon din str. Campina nr 62A (în incinta "Mobilă și Jucării") Cluj-Napoca, 400635, jud. Cluj.

 

9. Cum și în ce condiții poate fi returnat un produs?
Produsul achiziționat trebuie returnat în aceeași stare în care a fost primit.
Toate detaliile legate de politica de returnare le puteți citi aici: Politica de returnare
Clientul are la dispoziție 14 zile pentru a verifica dacă produsul pe care l-a achiziționat este sau nu ceea ce și-a dorit. Scopul acestei perioade este de a verifica designul, caracteristicile și funcționarea produselor. (O.U. 34/2014 Art. 14, alin.(3))
Nu utilizați în mod excesiv produsul, nu îl deteriorați, nu aruncați ambalajul și etichetele originale. 

 

II. Întrebări legate de siguranța armelor (replicilor)

1. Este nevoie de permis port armă pentru achiziționarea unei replici airsoft?
Conform legislației în vigoare, nu aveți nevoie de permis port armă pentru achiziția de replici airsoft.
Pentru a fi în acord cu legislația, citiți Ce spune legea despre utilizarea armelor airsoft în România?
ATENȚIE! Legea pedepsește orice act de intimidare, vătămare sau abuz asupra persoanelor, animalelor, cu ajutorul unei arme de airsoft.

2. Ce leziuni pot fi provocate de impactul cu o bilă de airsoft?
Dacă ești lovit cu o bilă de airsoft de la o distanță mică de 3-5 m te va pișca și ustura.
Dacă ești lovit în zona feței, acest lucru poate avea urmări destul de serioase – ex. ochii.
Atât pentru trageri la țintă cât și pentru joc, ai nevoie de ochelari de protecție! De asemenea recomandăm folosirea unei măști de protecție care acoperă toată fața!

3. Pot folosi armele pentru autoapărare?
Armele sau replicile airsoft NU sunt destinate autoapărarii.
Pentru a fi în acord cu legea citiți Ce spune legea despre utilizarea armelor airsoft în România? și Spray autoapărare - când îl poți folosi?

 

III. Întrebări tehnice

1. Din ce material sunt confectionate replicile?

Replicile de airsoft sunt confecționate din plastic, ABS, polimer, nylon, în combinație cu aliaje, aluminiu și alte metale. Pentru mai multe detalii legate de un anumit produs vă rugăm să consultați descrierea și informațiile adiționale disponibile pe pagina fiecărui produsului.

 

2. Se poate efectua un upgrade la o replică airsoft după achiziționare?
Unele replici permit upgrade, altele nu.
Clientul poate efectua un upgrade la o replică airsoft, dar acesta trebuie să țină cont de faptul că va pierde garanția produsului, după efectuarea unui upgrade. Garanția se aplică doar pe replicile stock, nemodificate.

 

3. Se pot folosi bile de plumb/oțel/sticlă etc. în replica airsoft?
Producatorii, jucătorii profesioniști și personalul nostru recomandă alimentarea replicilor airsoft numai cu bile din plastic, deoarece folosirea altor tipuri de muniție poate duce la deteriorarea produsului. În acest caz clientul va pierde garanția.

 

4. Ce înseamna blow-back?
Unele modele de replici airsoft sunt prevăzute sistem blow-back, ce imită reculul unei arme reale.
Este vorba de o mișcare faţă-spate a manșonului (slideului), în timpul tragerii. Puterea acestuia diferă de la o replică la alta, de la gaz, la CO2 și mai nou la replici electrice AEG.

 

5. Ce este hop-up-ul?

Efectul de rotire al bilei ce ajută la deplasarea ei pe o distanță mai mare şi la o precizie mai bună.

Termenul descrie efectul de rotire în spate exercitat asupra bilelor pentru a mări aria de acțiune (distanța), precum și precizia pe verticală.

Replicile airsoft prevăzute cu hop-up, au plasat pe capătul țevii interne o garnitură de cauciuc cu diverse tăieturi la interior ce oferă un efect bilelor atunci când trec prin aceasta. Majoritatea replicilor airsoft au hop-up reglabil, acesta se poate ajusta în funcție de greutatea bilelor pe care le folosește utilizatorul. Efectul de hop up trebuie ajustat pentru a potrivi greutatea și viteza bilei.